2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قالب وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 10
كل بازديدها : 14174

دیگر امکانات

قالب وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox یک قالب مدرن برای وب سایت فیلم و موزیک می باشد که این قالب برای سایت های که در زمینه دانلود فیلم و موزیک SoundBox فعالیت می کنند مناسب است. علاوه بر آن این قالب یک قالب کامل برای دادن یک احساس مثبت به مشتریان خود است. قالب دانلود فیلم و موزیک SoundBox را از بسیاری از ابزارهای عالی برای فعال کردن ویژگی ها قالب از طریق استفاده از گزینه های قالب کمک خواهد کرد، شما همچنین می توانید این قالب به راحتی سفارش سازی کنید بدون نیاز به دانش حتی کد نویسی.

قالب دانلود فیلم و موزیک SoundBox که یکی از بهترین و زیباترین ها در بین قالب های وردپرس میباشد که با توجه به همه کاره بودن قالب و پنل تنظیمات بسیار پیشرفته با امکانات بسیار زیبا و ظاهر بسیار زیبا و کدنویسی بهینه میتوان لقب یکی از بهترین قالب وردپرس های بازار را به قالب دانلود فیلم و موزیک SoundBox داد. طراحی کاملا واکنشگرا و نمایش صحیح در موبایل و تبلت، ظاهر بسیار زیبا، سازگار با همه نسخه های ووکامرس، کدنویسی عالی و لود شدن بسیار سریع، صفحه ساز و وغیره فقط برخی از ویژگی های قالب حرفه ای وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox میباشد.

فیلم آموزش کار با قالب SoundBox + بسته نصب سریع + نصب رایگان

قالب وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox همراه با فیلم آموزش ۰ تا ۱۰۰ کار با قالب ارائه میشود ، همه قسمت های قالب به زبان فارسی توضیح داده شده است منو ها ، صفحه ساز قالب، تنظیمات قالب ، افزونه های لازم برای کار کردن با قالب هدر ها و فوتر ها و کدهایی که در ابزارک ها قرار میگیرند و دسته بندی ها و… همگی در این فیلم آموزش کار با قالب وردپرس توضیح داده شده است و بعد از مشاهده فیلم آموزشی شما به همه قسمت های قالب تسلط کامل خواهید داشت و میتوانید از همه امکاناتی که در قالب قرار دارد استفاده بکنید.

بسته نصب سریع قالب وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox

برای راه اندازی سریع قالب بسیار مفید میباشد، برای کسانی که تازه قصد راه اندازی سایتشان را دارند بسته نصب سریع میتواند بسیار مفید باشد، شما میتوانید در کمتر از ۵ دقیقه فقط با چند کلیک سایت خودتان را کاملا آماده همانند پیش نمایش فارسی که در سایت ما مشاهده میکنید پیاده سازی بکنید. نصب رایگان قالب از طرف کی تم نیز انجام میشود و ما در کمترین زمان ممکن سایت شما را با همه امکانات همانند پیش نمایش فارسی پیاده سازی میکنیم .

آپدیت مادام العمر قالب دانلود فیلم و موزیک SoundBox

قالب وردپرس دانلود فیلم و موزیک SoundBox با توجه به اینکه در هر بار آپدیت قالب و ارائه نسخه جدیدتر مشکلات بسیار زیادی در آن رفع میشوند ما همیشه به محض ارائه نسخه جدیدتر قالب شروع به بروزرسانی آن قالب در سایت خود میکنیم و همه مشتریان در پنل کاربری خود میتوانند نسخه قبلی را دانلود بکنند.

کدنویسی استاندارد و بهینه قالب و نمایش سایت در رتبه های بهتر گوگل

کدنویسی استاندارد یکی از نکته های بسیار مهم در خرید قالب وردپرس میباشد با توجه به اینکه هیچ مشتری آدرس سایت شما را نمیداد و معمولا مشتریان ز طریق جستجو در گوگل وارد سایت شما میشوند بخاطر همین باید توجه ویژه ای بر روی کدنویسی سئو بکنید تا گوگل بتواند بصورت کامل سایت شما را ایندکس بکند، دانلود فیلم و موزیک SoundBox بدلیل کدنویسی بهینه و استاندارد موجب میوشد تا سایت شما نسبت به رقبا در رتبه های بهتر جستجو های گوگل قرار بگیرد همچنین سرعت لود و بارگزاری بسیار بالای قالب نیز موجب میشود تا در کمترین زمان برای مشتریان شما سایت لود شود.

SoundBox یک نسخه آسان دیجیتال پاسخگو طراحی تم وردپرس کاملا برای موسیقی، آهنگ ها، فیلم ها، محصولات قابل دانلود دیجیتال، … این قالب WP طراحی فوق العاده تمیز، مدرن، رنگارنگ، پاسخگو خواهد شد محتوای خود را درخشش. با توجه به وب سایت خود، سریع، بدون نفوذ و کدگذاری شده به بالاترین استانداردها می توانید بر روی ایجاد محتوا تمرکز کنید و تم ها بقیه را انجام می دهند.

پشتیبانی از قالب RTL، چند زبان، وب سایت های چند فروشگاه. گزینه های قدرتمند، پیشرفته و قابل تنظیم تم مدیر. تم به عنوان طراحی عمومی، محبوب، مشترک، طراحی مواد و سبک برای استفاده آسان طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی قالب :

چند صفحه + چند منظوره
کاملا پاسخگو
مگا منو ساخته شده در
لغزان انقلاب شگفت انگیز
پشتیبانی از افزونه Easi Digital Download
پشتیبانی از افزونه Visual Composer Integration
Ubermenu wordpress-mega-menu-plugin (خرید جداگانه)
پنل مدیریت قدرتمند
ادغام نمونه کارها عالی
مشتریان، ادغام ویژگی
مقایسه و لیست دلخواه پشتیبانی
چند ویجت (بیش از ۲۰ ابزارک)
ساخت بوت استرپ ۳
گزینه های پیشرفته سربرگ
یکپارچه سازی آیکون بسیار جذاب فونت
ترجمه آماده است
رنگ نامحدود
چیدمان سفارشی
کاملا سفارشی صفحه
Quickshop آماده است
۳۰+ کد کوتاه
۶۰۰ فونت با قلم گوگل
محتوای نسخه ی نمایشی
ادغام نقشه گوگل
نوار کناری نامحدود
فیلتر سفارشی فیلتر توسط رنگ
پس زمینه اختلاف منظر
فرم تماس سفارشی ۷
مستندات گسترده


خرید قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس قالب نیازمندی وردپرس پوسته وردپرس قالب حرفه وردپرس


برچسب ها: قالب وردپرس ,